eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 434 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
branża: Księgowość / Audyt
gdzie: dani

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Nowa ustawa o delegowaniu kierowców: koszty pracodawcy spadły nawet o 500 zł

    Nowa ustawa o delegowaniu kierowców: koszty pracodawcy spadły nawet o 500 zł

    Schyłek wakacji zaowocował znacznymi zmianami przepisów regulujących delegowanie kierowców w transporcie drogowym. Na mocy znowelizowanego prawa zmianie uległ m.in. sposób rozliczania wynagrodzeń polskich kierowców, których pracodawca ...

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek, nie wystarczy samo zwolnienie lekarskie. Należy także pamiętać, że roszczenie o zasiłek chorobowy przedawnia się po 6 miesiącach od ostatniego dnia okresu, za który zasiłek ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.