eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracymenedżer zespołu sprzedaży › Marketing / Reklama / PR

Znajdź oferty pracy

9 889 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: menedżer zespołu sprzedaży
branża: Marketing / Reklama / PR

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Minione miesiące upłynęły nam pod znakiem dynamicznie rosnącej inflacji. To tylko wzmocniło presję płacową wywieraną na pracodawcach. Pracownicy coraz częściej bowiem postulują o urealnienie ich wynagrodzeń do poziomów, które ...

  • Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...