eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › starszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw komunikacji w Biurze Strategii i Kontroli Wewnętrznej

00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współtworzy stronę www GIJHARS oraz BIP (aktualizacja treści, dbałość o funkcjonalność, strukturę i wygląd szaty graficznej).
  • Obsługuje i współtworzy media społecznościowe GIJHARS (Facebook, X, LinkedIn, Instagram), w tym przygotowuje cykliczne raporty z działalności i efektywności social mediów.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu założeń i wdrażaniu działań edukacyjno-promocyjnych z obszaru działalności IJHARS.
  • Współuczestniczy w przygotowywaniu biuletynu informacyjnego IJHARS oraz pozostałej działalności wydawniczej IJHARS (sprawozdania, ulotki informacyjne, informatory itp.).
  • Współorganizuje spotkania prasowe, wydarzenia okolicznościowe i inne spotkania z udziałem Kierownictwa GIJHARS.
  • Nawiązuje i podtrzymuje kontakty z dziennikarzami, partnerami społecznymi, organizacjami pozarządowymi oraz współpracuje ze służbami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych i samorządowych w celu wymiany informacji.
  • Monitoruje media (przeglądy prasy), przygotowuje analizy i raporty prasowe oraz redaguje informacje prasowe i przygotowuje prezentacje multimedialne na temat działalności IJHARS w oparciu o materiały uzyskane z komórek merytorycznych.
  • Realizuje działania informacyjne z zakresu komunikacji wewnętrznej.


Warunki pracy


  • Praca w biurze w siedzibie GIJHARS.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.

  • Warunki pracy: praca biurowa.

  • Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi zaopatrzone w samozamykacze, w budynku jest winda i podjazd, winda niedostosowana dla osób niewidomych, na 10 piętrze jest toaleta dla osób poruszających się na wózkach). Praca na 10 piętrze.

  • Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy.

  • Stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.

  • Stres związany z obsługą klienta.

  • Reprezentacja urzędu.

  • Wyjazdy służbowe.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • CV, list motywacyjny i oświadczenia muszą być podpisane i opatrzone datą. 

  • Kandydaci mogą składać dokumenty w następujący sposób: w formie papierowej, osobiście lub pocztą pod adresem wskazanym w ogłoszeniu; w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

  • W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem. Załączniki w wiadomości wymagające własnoręcznego podpisu muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze komunikacji, kontaktów z mediami, PR lub w dziennikarstwie.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi programu Canva.
  • Znajomość w stopniu zaawansowanym funkcji FB.
  • Doświadczenie w pracy z Google Ads i Google Analytics.
  • Umiejętność tworzenia treści do social mediów.
  • Umiejętność redagowania i korekty tekstów.
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych.
  • Umiejętność organizowania kampanii informacyjno-promocyjnych.
  • Umiejętność organizowania spotkań i eventów.
  • Znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność obsługi pakietu Office.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Kreatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wiedza z obszaru rynku rolno-spożywczego.
  • Praktyczna umiejętność przygotowywania materiałów dźwiękowych, montażu i edycji filmów, robienia zdjęć telefonem i/lub profesjonalnym aparatem fotograficznym oraz ich obróbka w dostępnych programach do edycji zdjęć.
  • Wiedza z zakresu składu i łamania tekstów (desktop publishing / custom publishing).
  • Umiejętność obsługi programu graficznego Corel lub innego programu graficznego,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,
    ul. Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-15

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Zarobki programistów w 2022 roku

      Zarobki programistów w 2022 roku

      W 2022 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 6 307 programistów. Mediana wynagrodzeń na tym stanowisku wynosiła 9 129 PLN brutto.

    • Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

      Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

      Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...

    • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

      Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

      W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

    • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

      Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

      Z pensji pracownika zatrudnionego w ramach umowy o pracę co miesiąc pobierana jest składka zdrowotna, której minimalna wysokość to nieco ponad 314 zł. Tyle samo możemy miesięcznie zapłacić za prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Czy jest to ...

    • Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

      Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

      Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...