eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › starszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw ogólnego bezpieczeństwa pracy w Wydziale Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Departamencie Prawa Pracy

00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje odpowiedzi na: wnioski i zapytania obywateli, instytucji i firm; zapytania i wystąpienia parlamentarzystów, interpelacje dotyczące przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, inne wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych). Obsługuje dyżur telefoniczny sprawowany przez DPP.
  • Bierze udział w procesie nowelizacji dyrektyw, przygotowania stanowisk Rządu RP, instrukcji na posiedzenia grup roboczych KE oraz innych dokumentów dotyczących bhp w związku z członkostwem Polski w UE, a także przygotowuje materiały dla Kierownictwa resortu.
  • Przygotowuje rządowe projekty ustaw i projekty aktów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w celu podniesienia jakości prawa w tej dziedzinie oraz zwiększenia zakresu i poziomu prawnej ochrony pracy, a także zapewnienia zgodności prawa polskiego z prawem międzynarodowym, w tym z prawem Unii Europejskiej, w szczególności dotyczących nowelizacji działu dziesiątego Kodeksu pracy oraz wydanych na jego podstawie aktów wykonawczych, w tym rozporządzeń w sprawie: ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy; służby bezpieczeństwa i higieny pracy; ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; prac wzbronionych młodocianym i prac uciążliwych, niebezpiecznych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet w ciąży lub karmiących dziecko piersią; bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych; bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
  • Sprawuje nadzór nad Centralnym Instytutem Ochrony Pracy – Państwowym Instytutem Badawczym (CIOP-PIB), w tym: bierze udział w pracach komisji funkcjonujących w ramach jednostek nadzorowanych, w tym głównie w pracach Komisji Oceny Prac Naukowych – w ramach nadzoru merytorycznego nad zadaniami realizowanymi w ramach programów wieloletnich; monitoruje/ ocenia działalność/ kompetencje (w tym gromadzi i przetwarza informacje); opracowuje zbiorcze informacje dotyczące działalności.
  • Przygotowuje materiały informacyjne na rzecz popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym: przygotowuje i konsultuje z CIOP-PIB zakres merytoryczny/ treść merytoryczną; przygotowuje tezy, prezentacje, artykuły, notatki etc.
  • Opiniuje pod względem merytorycznym projekty aktów prawnych oraz inne opracowania i dokumenty z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy przygotowane przez inne departamenty Ministerstwa oraz inne resorty.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow

  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

  • Do ofert składanych mailowo należy dołączyć zeskanowane własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • W przypadku kandydatów, którzy uzyskali wykształcenie wyższe w uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię
    dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz
    pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.

  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski
    dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów
    jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub
    wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie
    dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane
    oświadczenia.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
    Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają
    wymagania formalne.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość ustawy Kodeks pracy (w szczególności znajomość działu X Kodeksu pracy) i aktów wykonawczych do tej ustawy dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Wiedza ogólna z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • Rzetelność
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-15
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DPP-7
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-01

do końca oferty: 46 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady