eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw inwestycji i remontów w Biurze Administracji (BA 8/2024)

00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy z zakresu organizacji, koordynacji i kontroli oraz techniczno-ekonomicznej kontroli procesu inwestycji budowlanych i remontów obiektów krajowych.
  • Sprawuje nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami i remontami obiektów krajowych, a także sprawdza i zatwierdza opracowania (samodzielnie lub wnioskuje o zlecenie weryfikacji opracowania): koncepcji architektonicznych, programów inwestycji i remontów, szacunku kosztów inwestycji i remontów, dokumentacji projektowej.
  • Inicjuje i prowadzi roboty budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
  • Przygotowuje prognozę kosztów przewidywanych do poniesienia na roboty budowlane w rozumieniu Prawa Budowlanego.
  • Dokonuje interwencyjnej oceny stanu technicznego obiektów i instalacji - wg właściwości branżowej.
  • Nadzoruje, kontroluje i weryfikuje wykonywanie przeglądów okresowych obiektów i instalacji w kraju.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.      praca w terenie;


2.      krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;


3.      zagrożenie korupcją;


4.      permanentna obsługa klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Inne informacje:


Proponowane wynagrodzenie:


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 8000 PLN do ok 9000 PLN oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j.


Dz. U. z 2022 r. poz. 1691, z 2023 r. poz. 1195, 1598)



Dziennik Podawczy:


czynny w godzinach 8.15 – 16.15. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.


Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego


W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r.


do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa


lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy


z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.



Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy


z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r.


poz. 2141 – j.t. z późn. zm.)


Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań


Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera – Praca w MSZ – Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania


Dokumenty w języku polskim opatrzone podpisem


Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.


Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.


Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej


W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach


Dostępność


Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą je zgłosić na etapie składania dokumentów (m.in. dostępność pomieszczenia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Dostosowujemy w miarę możliwości materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych), a także zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru, jeśli to konieczne.


Kontakt:


W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.


Kontakt: Wydział Zarządzania Kompetencjami, tel. +48 (22) 523 8751 email: rekrutacja@msz.gov.pl


Informacja o pracodawcy:


Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe inżynierskie na kierunku odpowiednim dla jednej ze specjalności budowlanych:
• architektoniczna;
• konstrukcyjno-budowlana;
• instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
lub wyższe magisterskie lub równorzędne z zakresu gospodarki przestrzennej.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie prowadzenia inwestycji lub robót budowalnych lub projektowania lub pracy w administracji publicznej w zakresie procesu inwestycyjnego.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
  • Znajomość: • aktualnych rozwiązań technicznych w zakresie specjalności branżowej, • znajomość aktów prawnych i rozporządzeń dot. budownictwa: Prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, • ustawy o finansach publicznych, • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, • ustawy Prawo zamówień publicznych, • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, • prawa administracyjnego, • umiejętność obsługi programu typu AutoCAD, • praktyczna znajomość programu do sporządzania harmonogramów np. MS Project, • znajomość metodyki zarządzania projektami np. Prince II.
  • Umiejętność: współpracy, negocjowania, analitycznego myślenia, kreatywności.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość innego języka obcego niż angielski na poziomie A2.
  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  • Uprawnienia SEP (Dozór i Eksploatacja).
  • Praktyczna znajomość: • programu SharePoint, • innych programów wspomagających projektowanie typu Open Project, itp., • programu do kosztorysowania np. Norma.
  • Umiejętność: sporządzania i weryfikacji kosztorysów budowlanych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756, 1030, 1532).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=758cc757bcf74083a6e8bef4a96469af (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
  • Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
  • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadanych uprawnień (budowlane i SEP).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)

    lub

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Biuro Spraw Osobowych
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00-580 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BA 8/2024

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA WULKANIZATOR Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA ODCZYTYWACZ WODOMIERZY

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-30

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

      141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

      W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

    • Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

      Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

      W I kwartale 2023 roku z rehabilitacji leczniczej na koszt ZUS skorzystało ponad 16 tys. osób w skali kraju. W 2022 roku wyjechało do sanatorium lub rehabilitowało się w miejscu zamieszkania prawie 50 tys. osób. Komu przysługuje sanatorium z ...

    • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

      Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

      Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

    • Prawo pracy na wakacje, czyli o urlopach wypoczynkowych i nie tylko

      Prawo pracy na wakacje, czyli o urlopach wypoczynkowych i nie tylko

      Przepisy o urlopach wypoczynkowych zawierają kilka uprawnień, o których najczęściej przypominamy sobie dopiero w okresie wakacyjnym. Pierwszym z nich jest prawo pracownika do co najmniej jednej części wypoczynku trwającej nie mniej niż 14 ...

    • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

      Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

      Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...