eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › RES Project Development Manager

Kto szuka:

Hays Poland

Stanowisko:

RES Project Development Manager

Lokalizacja:

Warszawa

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

RES Project Development Manager
Warszawa
NR REF.: 1183886

Firma: Międzynarodowa grupa energetyczna mająca zainstalowane moce dla instalacji solarnych. Klient sukcesywnie zwiększa swój udział na rynku energetycznym poprzez development oraz budowę nowych wielkoskalowych projektów PV.

Stanowisko: Project Development Manager

Miejsce pracy: Warszawa / Home Office

Forma zatrudnienia: Stałe zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B

Zakres zadań:

  • Rozwój projektów fotowoltaicznych / magazynowych w Polsce od etapu wstępnej oceny projektu do uzyskania pozwolenia na budowę;
  • Wspieranie zespołu land acquisition w ocenie lokalizacji oraz negocjowaniu umów dzierżawy/zakupu gruntów;
  • Zarządzanie procesem uzyskiwania pozwoleń (np. środowiskowych) oraz współpraca z innymi podmiotami takimi jak urzędy, gminy, państwowe jednostki terytorialne;
  • Koordynowanie interdyscyplinarnych zespołów projektowych z wewnętrznymi działami i zewnętrznymi dostawcami – podwykonawcami;
  • Zarządzanie i optymalizacja budżetów projektów, celów, harmonogramów i rezultatów dla przydzielonych projektów deweloperskich;
  • Zarządzanie istniejącymi partnerstwami z zewnętrznymi deweloperami (wspólne umowy deweloperskie)

Oczekiwania wobec Kandydatów: 

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki związane z inżynierią odnawialnych źródeł energii, inżynierią elektryczną, automatyką lub kierunki związane z administracją lub ekonomią;
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na rynku źródeł energii, w tym przynajmniej 2 lata doświadczeń związanych z procesem developerskim dla RES
  • Doświadczenie w rozwoju magazynowania będzie dodatkowym atutem
  • Duża wiedza sektorowa związana z procesem developerskim jak również wysokie kompetencje managerskie;
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Gotowość do regularnych podróży służbowych

Oferta Klienta: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub stały kontrakt B2B;
  • Potrzebne narzędzia do pracy takie jak samochód służbowy lub rozliczenie km, laptop, smartphone oraz benefity korporacyjne takie jak opieka medyczna czy multisport;
  • Duża elastyczność w działaniu – możliwość realizacji zadań w ramach częściowego Home Office;
  • Możliwość awansu zawodowego w strukturach firmy.

Osoby, które rozważają zmiany zawodowe zapraszam do aplikacji poprzez portal Hays.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-27

do końca oferty: 42 dni

pracodawca: Hays Poland

branże: Budownictwo / Nieruchomości / Architektura

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady