eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracypodlaskie › specjalista ds. obsługi klienta

Znajdź oferty pracy

9 920 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
województwo: podlaskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

  • Do równości płci na rynku pracy jeszcze daleko. Zarobki wyrównają się za blisko 100 lat?

    Do równości płci na rynku pracy jeszcze daleko. Zarobki wyrównają się za blisko 100 lat?

    Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

  • Wynagrodzenia w bankowości w 2022 roku

    Wynagrodzenia w bankowości w 2022 roku

    Mediana wynagrodzeń w bankowości wyniosła 8 000 PLN brutto. Widoczne są dysproporcje pomiędzy zarobkami mężczyzn i kobiet. Mężczyźni zarabiali ponad 30% więcej niż kobiety.

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...