eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznań › Specjalista

Kto szuka:

Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Stanowisko:

Specjalista

Numer referencyjny:

136976

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Praca jednozmianowa przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na III piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw związanych z przydziałem służbowych lokali mieszkalnych oraz postępowania administracyjne o opróżnienie lokali mieszkalnych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach o zrzeczenie się dyspozycji do lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji Komendanta Miejskiego Policji w Poznaniu,
  • przygotowanie decyzji w sprawach przyznania, odmowy przyznania, cofania i zwracania równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe dla jednostek i komórek podległych KMP w Poznaniu,
  • wprowadzanie danych do systemu SWOP,
  • prowadzenie kart i teczek mieszkaniowych,
  • przyjmowanie interesantów,
  • współpraca z jednostką nadrzędną w zakresie spraw mieszkaniowych,
  • pozyskiwanie zdanych służbowych lokali mieszkalnych na potrzeby funkcjonariuszy KMP w Poznaniu.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • znajomość KPA i umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych zgodnie z KPA.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Konserwator archiwalny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Młodszy specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-27

do końca oferty: 2 dni

pracodawca: Komenda Miejska Policji w Poznaniu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady