Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Lokalizacja:
Durdy
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0482
Obowiązki:
1) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w tym szczególnie akt osobowych.
2) Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów i nadzór nad ich obiegiem
3) Sporządzanie list płac
4) Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
5) Prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS
i Urzędem Skarbowym.
6) Prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników.
7) Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Obsługa programu EXEL,Word
- znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 2] : znajomość przepisów z zakresu zatrudniania cudzoziemców[Umiejętność 1] : znajomość programu AGA, programu płatnik
Miejsce pracy: 39-450 Durdy 141, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »