eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Oborniki › inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Oborniki

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki

64-600 Oborniki ul. Piłsudskiego 54

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie obsługi informatycznej urzędu
  • pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji SWB PBE tych systemów
  • sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień
  • wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
  • nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK
  • wprowadzanie kart PRD 5/1
  • sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP
  • sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów
  • weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY
  • nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym
  • weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby
  • ewidencja sprzętu łączności i informatyki
  • nadzór nad monitoringiem
  • nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego
  • nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny)
  • sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP
  • usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania
  • piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki
  • usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.


Warunki pracy

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadajacy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 7724325. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby urzędu w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Nie odsyłamy złożonych dokumentów, oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowanym terminie decyduje data stempla pocztowego. Wysokość wynagrodzenia 4731,37 zł brutto + dodatek za wysługę lat. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi informatycznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Biegła obsługa komputera
  • Umiejętności techniczne
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa
  • Terminowość
  • Odporność na stres
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Praca pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r., że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. nie pracowały lub nie pełniły służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2023r. poz. 342,497,1195).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 54
    64-600 Oborniki

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-24

    do końca oferty: 48 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady