Kto szuka:
Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.
Stanowisko:
Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta
Lokalizacja:
Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne.
- Zamawianie towarów ( kontakt z fabryką, przesyłanie zamówień, nadzór nad poprawnością, potwierdzenie dat dostawy) i organizowanie transportów (krajowych i zagranicznych)
- Realizacja działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentów oraz faktur, wsparcie administracyjne (wprowadzanie faktur zakupowych do systemu)
- Samodzielne wystawianie faktur proform oraz faktur końcowych
- Kontakt z działem montażystów, comiesięczne rozliczenia, organizacja noclegów służbowych
- Organizacja biura: przyjmowanie klientów i interesantów, dbanie o porządek, obsługa korespondencji (w tym obsługa głównego maila biurowego)
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość MS Office (Word, Excel)
- Dyspozycyjność (pełen etat), samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
- Otwartość, miła aparycja, komunikatywność
- Znajomość programu WF-mag oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na pełny etat, pracę w trybie: poniedziałek-piątek w godz. 8:30-17:00
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę
- Wynagrodzenie w wysokości: okres próbny (3 miesiące) – 5.000zł brutto, po okresie próbnym 5.500zł brutto, po okresie wdrożeniowym uzyskanie statusu specjalisty 6 000 brutto.
- Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej, karta MultiSport, ubezpieczenie PZU, EnelMed
- Możliwość awansu
- Szkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadań
- Koleżeńską atmosferę w zgranym zespole
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »