eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łomża › PODINSPEKTOR STANOWISKO DO OBSŁUGI KSIĘGOWEJ I ADMINISTRACYJNEJ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PODINSPEKTOR STANOWISKO DO OBSŁUGI KSIĘGOWEJ I ADMINISTRACYJNEJ

Lokalizacja:

Łomża

podlaskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0464


Obowiązki:

Wykaz zakresu głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie rozliczeń wynagrodzenia rodzin zastępczych;
- przygotowywanie not księgowych;
- uzgadnianie planu finansowego i wykonania wydatków budżetowych w poszczególnych paragrafach klasyfikacji budżetowej oraz zadaniach;
- sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym;
- bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych;
- prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki;
- przygotowywanie projektów decyzji o odpłatność rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo wychowawczych;
- prowadzenie archiwum zakładowego PCPR,
- przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
- udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym osobom upoważnionym,
- inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w PCPR,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania:1) Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów):- wykształcenie wyższe ekonomiczne;- co najmniej 3 lata stażu pracy w księgowości;- bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządnie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych;- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera z zakresu obsługi programów biurowych;- obywatelstwo polskie;- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;- nieposzlakowana opinia;- cechy osobowościowe: umiejętność organizacji pracy, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność.2) Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów):- znajomość techniki opracowywania aktów prawnych (uchwał, zarządzeń) oraz decyzji administracyjnych;- znajomość przepisów płacowych, kadrowych i ZUS;- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,- znajomość prowadzenia archiwum zakładowego;- Dobra organizacja pracy;- Umiejętność pracy w zespole;- Odporność na stres.


Miejsce pracy: Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:- Curriculum Vitae (CV);- list motywacyjny;- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje pożądane na danym stanowisku pracy (np. świadectw, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach);- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Kandydata w związku z prowadzonym naborem.* Termin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, sekretariat, p. 209. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: Oferta Pracy: Podinspektor.* Termin składania ofert: do dnia 23 maja 2024 r. do godz. 14:00.Oferty, które wpłyną do PCPR w Łomży po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.* Informacje dodatkowe:O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Łomży (http://powiatlomzynski.pl/bip) oraz na tablicy ogłoszeń PCPR w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-10

do końca oferty: 49 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady