Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ŁAŃCUCHA DOSTAW
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0695
Obowiązki:
wg. stanowiska
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania:
- Zakres obowiązków; Odpowiedzialność za zakupy administracyjne i towarowe (import). Koordynacja procesu zamówień praca w oparciu o dostawców katalogowych. Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi Kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne w kontekście zamówień złożonych.Obsługa posprzedażowa zamówień bieżących. Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w firmie oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Praca z systemem CRM. Bezpośrednia współpraca z działami: handlowym, magazynem, administracją firmy, działem księgowym.Wymagania; Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami towarów. Dobra znajomość języka angielskiego min. B2 warunek konieczny. Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office. Zaangażowanie w powierzone zadania. Profesjonalne podejście do powierzonych zadań.
Miejsce pracy: Księdza Piotra Ściegiennego 252, 25-116 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - kontakt telefoniczny 788566530 lub e-mail: b.swirk@foodjobs.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »