Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Manager/Managerka finansów i księgowości
Lokalizacja:
Gliwice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres odpowiedzialności:
- współtworzenie oraz realizowanie strategii finansowej, księgowej i podatkowej podmiotu,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych,
- zarządzanie przepływami pieniężnymi,
- ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
- uczestniczenie w zamknięciach okresów rozliczeniowych,
- koordynowanie obszaru podatkowego, audytu oraz procesów kontroli wewnętrznej,
- tworzenie raportów, analiz oraz interpretowanie odchyleń,
- zarządzanie danymi w systemie SAP,
- współpraca z pozostałymi działami w ramach lokalnej oraz globalnej struktury organizacyjnej firmy, partnerami zewnętrznymi, biurem rachunkowym i doradcą podatkowym.
Wymagania:
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości/finansów,
- ugruntowana wiedza w zakresie rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej,
- znajomość IFRS,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziane dodatkowe certyfikaty księgowe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 - warunek konieczny),
- doświadczenie w pracy na systemie SAP oraz znajomość pakietu MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, organizacyjne oraz interpersonalne,
- rzetelność, proaktywna postawa, zaangażowanie.
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
- współtworzenia strategii księgowej i podatkowej w organizacji (samodzielna funkcja w lokalnej jednostce),
- stabilność zatrudnienia,
- praca w systemie hybrydowym (możliwość pracy zdalnej - 2 dni w tygodniu),
- konkurencyjne wynagrodzenie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »