Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Doradca ds. kluczowych klientów
Lokalizacja:
Gliwice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu;
- realizację indywidualnych celów sprzedażowych;
- dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klientów;
- koordynowanie usług przed i posprzedażowych (kosztorysy, zwroty, reklamacje).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- posiadasz doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, potrafisz budować i utrzymywać długotrwałe relacje z klientem detalicznym i hurtowym;
- masz doświadczenie w sprzedaży produktów i usług;
- umiesz ustalać priorytety i efektywnie planujesz swój czas;
- interesujesz się majsterkowaniem i wykończeniem lub dekoracją wnętrz (będzie to dodatkowym atutem).
Firma oferuje:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »