eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdańsk › Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

Kto szuka:

Competence Call Center member of TELUS International

Stanowisko:

Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

Lokalizacja:

Gdańsk, Olivia Business Centre

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you!

Responsibilities
  • Managing day-to-day operations
  • Ensuring consistent quality and productivity
  • Coaching, shadowing and employee support
  • Support in process development
  • Conducting feedback and conversations with employees
  • Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project

Wymagania stawiane pracownikowi:

Requirements
  • 3+ years of experience in customer service in sales/technical areas
  • Fluent knowledge of the Polish language and a very good command of the English language (written and spoken)
  • The ability to identify training needs and support program development
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Experience in team management in the Call Center environment
  • Multitasking and prioritization

Firma oferuje:

We offer
  • Possibility of cooperation with leading business partners
  • Opportunity to develop and co-create a new project
  • Internal training and learning opportunities
  • Career opportunities in an international company
  • A modern office in the Olivia Business Center complex
  • Free fruit, drinks and private medical care

Join our team and apply now!
We conduct online interviews for all candidates.
*Please note that only shortlisted candidates will be contacted

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-27

do końca oferty: 2 dni

pracodawca: Competence Call Center member of TELUS International

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Wyższy zasiłek macierzyński? Złóż wniosek do 17 maja

    Wyższy zasiłek macierzyński? Złóż wniosek do 17 maja

    Rodzice, którzy na 26 kwietnia br. pobierali zasiłek macierzyński, mają czas tylko do 17 maja na złożenie wniosku o ustalenie wyższej wysokości tego świadczenia. Ci, którzy tego nie zrobią, będą mieć wypłacany zasiłek w ...

  • Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...

  • ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS udostępnił już klientom na PUE informacje o stanie konta ubezpieczonego (IOSKU) za rok 2022. Zakład wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU. Jak można je pobrać?

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...