PracaGrupypl.praca.szukana › zdalnie, dodatkowo dtp, www

  • 1. Data: 2002-09-17 18:15:51
    Temat: zdalnie, dodatkowo dtp, www
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@b...pl>

    Witam,
    Szanowni Państwo.
    Jestem operatorem DTP, redaktorem technicznym i grafikiem.
    Poszukuję pracy dodatkowej w formie umowy o dzieło/zlecenie (praca w domu,
    wieczorem - posiadam stały dostęp do internetu).

    Mam doświadczenie w przygotowaniu książek, folderów, ulotek, plakatów,
    gadżetów reklamowych (standy, hangery, itp.)
    Zajmuję się także projektowaniem i wykonaniem witryn internetowych.

    Oto adresy kilku stron, które wykonałem:
    http://www.bimedia.pl
    http://www.fdi.com.pl
    http://www.willabarwna.com.pl
    http://www.palmer.pl
    http://www.fdi.com.pl/kseromag - serwis w budowie

    Bardziej zaawansowane prace poligraficzne które wykoanłem należą do agencji
    reklamy, lub innych firm w których pracowałem, moge je wymienić, ale na
    priv...

    Zachęcam do odwiedzenia działu portfolio aby zobaczyć więcej:
    http://www.bimedia.pl/portfolio.html

    Pracuję na MAC-u (Quark, Illustrator, Photoshop i inne)
    Zapraszam do współpracy!

    z wyrazami szacunku
    Marcin Żółkiewski

    mobile: +48 501-382-146