PracaGrupypl.praca.szukana › .zarabiaj u SIEBIE W DOMU przez INTERNET !

  • 1. Data: 2003-03-28 08:03:11
    Temat: .zarabiaj u SIEBIE W DOMU przez INTERNET !
    Od: s...@l...pl

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy
    jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku?
    Czy chciałbyś pracować w domu, aby poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi
    wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym?
    JA TEŻ!!! To dlatego stałem się Pracownikiem Emailowym. Prowadzę cały
    interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę
    wykonywać całą moją pracę w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu,
    według mojego rozkładu. Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w
    niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!!
    Zapewnione pełne przeszkolenie on-line. Nie potrzeba żadnych płatności
    gotówkowych z góry. Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z
    dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku
    twego przyszłego życia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj
    się, s...@l...pl podając PROSZĘ O INFO w wierszu
    tematu.

    s...@l...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml