PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] szukam pracy lub staZu

  • 1. Data: 2011-05-05 19:31:02
    Temat: [www.legnica.net.pl] szukam pracy lub staZu
    Od: Patrycja<1...@l...net.pl>

    witam. poszukuję pracy(sekretariat, administracja, recepcja, obsługa
    klienta, handel). posiadam doświadczenie w pracy biurowej (archiwizacja
    dokumentacji, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, wystawianie
    faktur, przygotowywanie projektów pism i rejestru zamówień,sporządzanie
    dokumentacji kadrowych,koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie
    właściwego przepływu informacji, obsługa klienta). jestem osobą posiadającą
    umiejętność dostosowania się do potrzeb firmy oraz otwartą na nowe
    doświadczenia, dzięki czemu nie mam problemów z adaptacją w nowym
    środowisku. cechuje mnie bardzo dobra organizacja pracy, dokładność,
    odpowiedzialność oraz odporność na stres. biegła obsługa komputera,
    programów biurowych, program płatnik, subiekt. znajomość języka
    angielskiego.znakomite referencje. więcej informacji pod numerem telefonu
    lub na e maila. patrycja tel.886 867 141

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=95081

    --
    Ogłoszenia ze stron http://www.legnica.net.pl oraz http://www.livecity.pl