PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] podejme prace od zaraz

  • 1. Data: 2011-05-10 14:17:06
    Temat: [www.legnica.net.pl] podejme prace od zaraz
    Od: Kinga<1...@l...net.pl>

    mam 27 lat od dluzszego czasu jestem osoba bezrobotna. z wyksztalcenia
    jestem pedagogiem specjalnym. posiadam doswiadczenie w pracy z dziecmi,
    jako wychowawca swietlicy. w swojej karierze zawodowej rowniez mialam
    stycznosc z praca w biurze rachunkowym. przede wszystkim zajmowalam sie
    ksiegowaniem faktur w ksiazkach przychodow i rozchodow. pilnie szukam
    stalej pracy. posiadam prawo jazdy kat. b. jestem osoba sumienna i
    zorganizowana. nawiazywanie nowych relacji z ludzmi nie stanowi dla mnie
    problemu. chetnie przyjme zaproszenie na rozmowe, aby moc blizej sie
    przedstawic.

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=95740

    --