PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w księgowości w Krakowie

  • 1. Data: 2002-08-07 09:21:58
    Temat: szukam pracy w księgowości w Krakowie
    Od: "Sylwia" <s...@e...krakow.pl>

    Poszukuje pracy w księgowości
    Jestem studentką zaoczną III roku rachunkowości
    (24 lata)
    posiadam roczny staż w pracy na stanowiskach:
    pomocy księgowej/pracownika biurowego i fakturzystki
    ukończyłam LE, roczny kurs o specjalności admninistracja i kadry
    posiadam:
    znajomość programów finansowo-księgowych CDN, Symfonia, Insert
    wiedzę z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej, prowadzenia KPiR,
    spraw kadrowych
    Jestem dyspozycyjna od poniedziałku do piątku.
    Kontakt: L...@i...pl