PracaGrupypl.praca.szukana › student IV roku Wydziału Zarządzania UG

  • 1. Data: 2003-01-13 18:44:28
    Temat: student IV roku Wydziału Zarządzania UG
    Od: "mrozio" <m...@z...univ.gda.pl>

    witam,

    jestem studentem IV roku Wydzialu Zarzadzania Uniwersytetu Gdanskiego o
    specjalizacji Ekonomika Przedsiebiorstw.
    poszukuje pracy na terenie 3miasta jako pracownik biura handlowego -
    wczesniejsza praktyka w duzej firmie.
    interesuje mnie rowniez bezplatna praktyka w firmie dajacej mozliwosc
    rozwoju (kontakt z jezykiem, nowoczesnymi sposobami zarzadzania, itp...) .
    szczegolnie zainteresowany jestem kontaktem z systemami wspomagajacymi
    zarzadzanie typu MRP lub nowsze generacje (podstawowa znajomosc oblugi
    modulu DYSTRYBUCJA w BAAN IV).

    wiecej informacji na moj temat na m...@z...univ.gda.pl

    pozdr
    mrozio