PracaGrupypl.praca.szukana › strony www/wizytowki/grafika...

  • 1. Data: 2003-11-13 18:16:46
    Temat: strony www/wizytowki/grafika...
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Pragnę zgłosić swoje ogromne zainteresowanie podjęciem pracy zdalnej. Sądzę,
    że
    moje wykształcenie oraz umiejętności mogą być wykorzystane w każdej pracy.
    Jestem studentem, studjuję systemem zaocznym na kierunku
    Psychologia/Socjologia o tematyce informatyki i reklamy. Znam w stopniu
    komunikatywnym język angielski i niemiecki. Doskonale znam się na
    projektowaniu stron internetowych w jeżykach html, flash, java. W kilku
    konkursach zostałem wyróżniony na 1 miejsce za wykonanie prac www. Moje
    początki z komputerem zaczęły się około 8 lat temu, z internetem 5.
    Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi, jestem osobą odpowiedzialną, odporną na
    stres. Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowity, dobrze
    zorganizowany, bez nałogów.
    Nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku. Jestem otwarty na nowe
    doświadczenia.
    Sądzę, że moja praca przyniesie korzyści zarówno Państwu, z uwagi na moje
    umiejętności, jak też mnie, gdyż będę mogła podnieść swoje umiejętności.

    Praca szukana: zdalna lub na stałe w okręgu Śląskim.
    PROMOCYJNA CENA STRONY WIZYTOWKOWEJ ! - 120 ZŁ !!
    Po więcej informacji proszę o kontakt.
    t...@p...onet.pl
    t...@r...com
    www.design.webpark.pl