PracaGrupypl.praca.szukana › rachunkowość zarządcza, controlling

  • 1. Data: 2002-01-22 10:24:30
    Temat: rachunkowość zarządcza, controlling
    Od: "Mili" <m...@m...pl>

    Jestem tegoroczną absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
    Umiejętności zdobyte podczas studiów, chciałabym wykorzystać w praktyce w
    Dziale controllingu (rachunkowości zarządczej).
    Jestem osobą ambitną, dobrze zorganizowaną i szybko się uczę. Cechuje
    mnie odpowiedzialność za powierzone obowiązki oraz wytrwałość w realizacji
    wyznaczonych celów. Myślę, że istotną cechą jest również umiejętność
    analitycznego myślenia, potrzebna w przygotowywaniu raportów i analiz
    dotyczących procesów produkcji. Moimi zaletami
    są także dokładność, systematyczność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz
    umiejętność pracy w zespole. Jako osoba młoda, przedsiębiorcza i
    dyspozycyjna jestem pewna, że mogę przyczynić się do rozwoju i powodzenia
    Państwa firmy.

    Osobom zainteresowanym podjęciem współpracy prześlę pełne cv i list
    motywacyjny.
    Kontakt: d...@w...pl