PracaGrupypl.praca.szukana › programista delphi,php administracja Linux (telepraca)

  • 1. Data: 2003-03-04 23:55:20
    Temat: programista delphi,php administracja Linux (telepraca)
    Od: Piotrek P <t...@o...pl>

    Interesuje mnie podjęcie telepracy . Jestem programistą (Delphi ,PHP).
    Również zajmuje się Tworzeniem oraz administracją serwerów
    internetowych w systemie Linux . Interesuje mnie zwłaszcza budowa
    systemów informatycznych bazujących na sieciowych systemach baz danych
    MySql pracujących pod system Linux , do których programuje własne
    aplikacje klienckie pracujące pod systemami Windows 9x / NT/2000/ .
    Oraz tworze skrypty w języku PHP pozwalające na wygenerowanie
    wygodnych i szczegółowych raportów i statystyk za pomocą serwera http
    i dostępnych z poziomu dowolnej przeglądarki www.
    Również jestem gotów podjąć się dowolnych projektów związanych z wyżej
    wymienionymi językami programowania oraz system baz danych Mysql oraz
    systemem operacyjnym Linux.

    p...@2...pl