PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator Baz Danych " MsSQL 7.0 / 2000 " Warszawa

  • 1. Data: 2003-03-04 21:29:28
    Temat: Administrator Baz Danych " MsSQL 7.0 / 2000 " Warszawa
    Od: A...@w...pl (Andrzej.Marut)

    Szukam pracy jako administator sieci, operator systemów. Praca moja polega
    in. na administrowaniu i zarządzaniu serwerami typu Windows NT, Windows
    2000
    Server, MsSQL 7.0 oraz MsSQL 2000. W czasie pracy zawodowej nabyłem
    doświadczenie w zarządzaniu replikacjami na platformie MsSQL 7.0
    (pomiędzy14
    placówkami w całej Polsce), znajomością protokołów TCP/IP jak również
    zakładaniem i konfigurowaniem systemów do backup-ów ARCServer. Ponad to do
    moich obowiązków należało wdrożenie projektów: (SUN426, CITRIX i aplikacje
    lokalne wewnątrz firmy) jak również stały nadzór na serwerami finansowymi.

    Moim atutem są także odbyte kursy potwierdzone certyfikatami:

    Microsoft - Technical Education Center - System Administration for MS SQL
    Server 7.0

    Microsoft - Technical Education Center - Administrowanie systemem
    Microsoft
    Windows NT 4.0.

    Znajomość języków programowania:

    a.. Turbo Pascal, Delphi, C, C++ (podstawy)
    b.. HTML (średnio)
    Znajomość programów:

    SUN 426, MS Word , MS PowerPoint , MS FrontPage , MS Excel, MS Access ,
    Lotus Notes , FoxPro , Corel PhotoPaint , Corel Draw , Adobe PhotoShop

    Czynne prawo jazdy: " B",

    a.. Samodzielne prowadzenie Działu Technicznego przez okres 7 miesięcy
    (150 stanowisk)

    A...@w...pl
    0 609 025 808

    --