PracaGrupypl.praca.szukana › programista / analityk - GDZIEKOLWIEK

  • 1. Data: 2002-01-03 17:46:11
    Temat: programista / analityk - GDZIEKOLWIEK
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Poszukuję stałej pracy jako programista lub analityk. Mam wykształcenie wy
    ższe (informatyka na Politechnice Wrocławskiej). Znam TPascal, C/C++, Delp
    hi, C++ Builder oraz SQL. Ponadto HTML, JavaScript, PHP i Perl oraz system
    Linux (obsługa + podstawy administracji). Znam się również na programowaniu
    niskopoziomowym (assembler 80x86, Motorola HC11, przetwarzanie obrazów). Mam
    odbyty staż w Centrum Informatyki jednego z banków jako analityk. Lokaliza
    cja miejsca pracy jest mi obojętna. Zainteresowanym osobom prześlę CV.

    Jakub Zysnarski
    GSM: 0606 310-434
    j...@p...onet.pl