PracaGrupypl.praca.szukana › praca zdalna dodatkowa w MLM

  • 1. Data: 2006-11-26 15:22:50
    Temat: praca zdalna dodatkowa w MLM
    Od: "TLC" <t...@o...pl>

    Proponuję pracę w nowym internetowym MLM.

    Poważna oferta, żadne odbieranie emalii, klikanie w banerki itp.

    Inwestycja 48 $, miesięczne zarobki 2000 $

    więcej informacji: t...@o...pl

    Adam

  • 2. Data: 2006-11-26 16:39:04
    Temat: Re: praca zdalna dodatkowa w MLM
    Od: "Kocurro" <k...@4...pl>

    > Proponuję pracę w nowym internetowym MLM.
    Namawianie do lamania prawa RP -> paragraf ...
    > Poważna oferta, żadne odbieranie emalii, klikanie w banerki itp.
    Jak tak samo powazna jak i Ty to LOL
    > Inwestycja 48 $, miesięczne zarobki 2000 $
    Tia ... i co jeszcze ?
    > więcej informacji: t...@o...pl
    Po pierwsze - podalem do znajomych z GPT informacje o Panskim
    spamowaniu, Panskie konta zostana zablokowane w ciagu najblizszych
    dni.
    Po drugie - zglosilem sprawe do o2.pl
    Po trzecie - jutro zglosze sprawe do organow scigania
    > --
    > Pozdrawiam
    > Adam
    Howgh
    --
    Composed with Newz Crawler 1.8 http://www.newzcrawler.com/

  • 3. Data: 2006-11-26 21:42:24
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    TLC napisał(a):

    > Proponuję pracę w nowym internetowym MLM.
    >
    > Poważna oferta, żadne odbieranie emalii, klikanie w banerki itp.
    >
    > Inwestycja 48 $, miesięczne zarobki 2000 $

    Zainwestuj w elementarz bo wtórny amalfabetyzm cię męczy...
    A poza tym spamerku piramidy finansowe to nie jest dobry pomysł...

  • 4. Data: 2006-11-27 08:15:21
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > więcej informacji: t...@o...pl
    Jeszcze wiecej tutaj http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/ .

    K.

  • 5. Data: 2006-11-27 20:20:34
    Od: "e-warsaw.com" <i...@e...com>

    kolejny chwast szukający naiwniaków. Że też urząd skarbowy się za nich
    nie weźmie...

  • 6. Data: 2006-11-27 20:37:11
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 21:20:34 e-warsaw.com <i...@e...com> napisał(a):

    > kolejny chwast szukający naiwniaków. Że też urząd skarbowy się za nich
    > nie weźmie...

    On ma 17 lat. Raczej bym się rodzicami zajął ;)

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."