PracaGrupypl.praca.szukana › pilne!!!!!!!ekonomistka z Gdyni!!!!

  • 1. Data: 2004-05-26 10:26:59
    Temat: pilne!!!!!!!ekonomistka z Gdyni!!!!
    Od: "Justyna J." <j...@o...pl>

    pragnę pracować od zaraz!!!jestem stworzona do pracy w dziale finansowo-
    księgowym jako np. referent ds. księgowości, pomoc księgowej...;może też być
    inny dział...np. administracyjny...

    mam wykształcenie ekonomiczne;
    doświadczenie zawodowe w księgowości i w biurze;
    znam bardzo dobrze komputer-Windows, Word i Excel, internet, programy: FK
    nex, SYSMAN Faworyta -moduł finanse, Subiekt GT (InsErt), DGCS, Czarodziej
    faktur oraz Płatnik; komunikatywny j.angielski;

    dla zainteresowanych mogę przesłać moje cv;
    referencje udostępniam na życzenie;

    kontakt e-mail:j...@o...pl lub tel. kom. 0505-842-737