PracaGrupypl.praca.szukana › obsługa kluczowych klientów / Warszawa / branża reklamowa i wydawnicza

  • 1. Data: 2004-04-29 18:47:15
    Temat: obsługa kluczowych klientów / Warszawa / branża reklamowa i wydawnicza
    Od: "g...@o...pl" <g...@o...pl>

    obsługa kluczowych klientów / Warszawa / branża reklamowa i wydawnicza

    Jestem zainteresowany pracą w wydawnictwie, bądź pokrewnych w dziale reklamy i
    kontaktach z kluczowymi klientami firmy.

    Osobom zainteresowanym chętnie przedstawię swoje dotychczasowe doświadczenie w
    tym zakresie.

    Kontakt: g...@o...pl, tel. 694 117 421

    Moje doświadczenia zawodowe związane są z branżą reklamową i wydawniczą.

    Pracując w środowisku reklamowym, pogłębiłem swoją wiedzę i umiejętności w
    kontaktach z kontrahentami i klientami branży medialnej oraz w prowadzeniu
    negocjacji, szczególnie negocjowania warunków zawieranych umów reklamowych i
    konsygnacyjnych. Poznałem praktyczne narzędzia programistyczne i modele
    marketingowe.

    Interesuję się również branżą informatyczną, w tym przede wszystkim obsługą
    programów graficznych, systemów CRM, zarządzaniem sieciami komputerowymi,
    sprzętem komputerowym i informatycznym.