PracaGrupypl.praca.szukana › młoda inżynier mgr szuka pracy we Wrocławiu i okolicach

  • 1. Data: 2003-04-10 10:59:16
    Temat: młoda inżynier mgr szuka pracy we Wrocławiu i okolicach
    Od: "Justysia" <j...@o...pl>

    Moimi największymi atutami są: gotowość do zmian, elastyczność, zapał. Mam
    32 lata pięcioletnie doświadczenie w firmie finanasowej (analityk finansowy,
    kierownik działu leasingu, współpraca z syndykiem). Ukończyłam Politechnikę
    Wrocławską wydział Organizacji i Zarządzania. Swoje studia uzupełniłam o rok
    Matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim i rok Fizyki na Politechnice. Jestem
    ścisłowcem ale mam duszę humanisty (IVLO w-w). Uczęszczałam do Szkoły
    Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli. Jestem otwarta na wszelkie
    wyzwania. Pragnę znalść pracę, która będzie moją pasją. Nie oczekuję
    wielkich pieniędzy ale ambitnych zadań, samodzielności, perspektyw rozwoju i
    charyzmatycznych przełożonych.

    Czekam na wiadomość pod adresem:
    j...@o...pl