PracaGrupypl.praca.szukana › mgr inż. geologii po AGH będzie Twoim najlepszym pracownikiem :)

  • 1. Data: 2003-06-09 13:02:56
    Temat: mgr inż. geologii po AGH będzie Twoim najlepszym pracownikiem :)
    Od: m...@o...pl

    Witam :)
    Jakiś czas temu skończyłam studia i poszukuję pracy w całym kraju (preferuję
    małopolskę) i na dowolnym stanowisku do którego pasowałaby moja kandydatura.

    Znam angielski i francuski, obsługuję programy komputerowe pakietu MS Office,
    internet i trochę graficzne.
    Jestem sympatyczna, sumienna, otwarta, szybko się uczę i lubię pracować :)
    Jeśli zainteresowała Cię moja osoba to proszę o kontakt e-mailem lub
    telefonicznie: 0608-5000-58

    Dziękuję i pozdrawiam :)))