PracaGrupypl.praca.szukana › mgr inż.(Organizacja i Zarządzanie, Politechnika Wrocławska)/ Wrocław, Jelcz, Oława

  • 1. Data: 2003-03-18 10:06:45
    Temat: mgr inż.(Organizacja i Zarządzanie, Politechnika Wrocławska)/ Wrocław, Jelcz, Oława
    Od: "Justysia" <j...@o...pl>

    Bardzo chętnie podejmę pracę w solidnej firmie dowolnej branży we Wrocławiu
    lub okolicach. Posiadam 5 letnie doświadczenie w firmie finansowej
    (analityk finansowy, kierownik d/s leasingu), prawo jazdy kat. B, własny
    notebook oraz bardzo dobrą opinię w poprzednich miejsc pracy.
    Jestem ścisłowcem. Swoje studia uzupełniłam o 1 rok matematyki na
    Uniwerytecie i 1 rok Fizyki na Politechnice Wrocławskiej. Napisałam pracę
    pt. "Użyteczność wskaźnika BEP w zarządzaniu przedsiębiorstwem". Bardzo
    lubię pracę z dużymi bazami w programach Acces i Excel. Stworzyłam kilka
    bardzo dużych i eleastycznych baz niezbędnych do funkcjonowania firmy.
    Znajomość języków: angielski, podstawy francuskiego i niemieckiego.

    kontakt: j...@o...pl