PracaGrupypl.praca.szukana › marketing - Torun - szukam pracy

  • 1. Data: 2003-07-11 06:53:16
    Temat: marketing - Torun - szukam pracy
    Od: Malgorzata Hrynek <m...@n...astro.uni.torun.pl>

    Poszukuje pracy w Toruniu w Dziale Marketingu.
    Moje dotychczasowe doswiadczenie zawodowe
    zwiazane jest z analiza rynku.
    Posiadam doswiadczenie w tworzeniu
    kwestionariuszy ankietowych. Ich celem
    bylo zbadanie zapotrzebowania rynku torunskiego
    na okreslony produkt. Nastepnie zajmowalam
    sie analizowaniem otrzymanych danych z
    przeprowadzonych badan.
    Znam:
    - system operacyjny Windows 9x, 2000, XP
    - oprogramowanie biurowe: Microsoft Word, Excel
    Ukonczylam kurs ksiegowo - komputerowy

    Wiecej informacji znajduje sie w CV dostepnym pod
    adresem:
    http://gryn.astro.uni.torun.pl/~mysza/cv.html

    Malgorzata Hrynek
    tel. (056) 648-16-78
    h...@p...onet.pl
    m...@a...uni.torun.pl

    http://gryn.astro.uni.torun.pl/~mysza

  • 2. Data: 2003-07-11 13:51:34
    Temat: Re: marketing - Torun - szukam pracy
    Od: p...@p...onet.pl

    Faberlic Poland to międzynarodowa firma kosmetyczna z kilkuletnią
    tradycją, oferującą z sukcesem swoje produkty. W związku z rozpoczęciem
    działalności w Polsce poszukujemy do współpracy z naszą firmą:

    Konsultantek/Konsultantów do spraw sprzedaży (cała Polska)

    Poszukuję osób z doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej, których
    cechuje: samodzielność, umiejętność wyznaczania celów oraz ich realizacja,
    współpraca w grupie, otwarta osobowość.

    Pozdrawiam

    Monika

    Jeżeli jesteś zainteresowany/a współpracą proszę o kontakt na adres:
    p...@p...onet.pl