PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] projektant wnetrz/grafik z doswiadczeniem

  • 1. Data: 2011-02-08 17:46:09
    Temat: [legnica.net.pl] projektant wnetrz/grafik z doswiadczeniem
    Od: Jaroslaw Lebidko<1...@l...net.pl>

    witam serdecznie.
    nazywam się jarosław lebidko.
    szukam poważnej i stabilnej pracy na stanowisku projektant wnętrz /
    wizualizator.
    moje kwalifikacje zawodowe kształtuje wykształcenie magisterskie, 10 letnie
    doświadczenie w projektowaniu oraz 5 letnie doświadczenie prowadzenia
    własnego biura.
    specjalizuje się w projektowaniu wnętrz, krajobrazów oraz wizualizacji
    architektonicznej. oprócz oryginalnosci pomysłów, zwracam szczególną uwagę
    na jakość grafiki trójwymiarowej &amp;#8211; wizualizację
    fotorealistyczną.
    generuje śmiałe idee które nigdy nie pozostają na papierze, a są łatwo
    wcielane w życie dzięki nietypowym 3d rysunkom technicznym - logicznym i
    czytelnym dla każdego wykonawcy.
    nie znam firmy, która nie stara się zaoszczędzić - cały proces dopasowałem
    do użycia dostępnego, lub freeware/opensource oprogramowania nie
    zaoszczędzając na jakości.
    w pracy lubię konkrety i precyzyjność.
    w razie zainteresowania prześle obszerne portfolio.
    tel: 508-710-255
    mail: 3...@g...com

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=83981