PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] poszukuje pracy od marca

  • 1. Data: 2011-01-04 16:34:55
    Temat: [legnica.net.pl] poszukuje pracy od marca
    Od: Natalia<1...@l...net.pl>

    witam.
    mam na imie natalia i mam 20 lat. posiadam wykształcenie średnie o profilu
    sportowym, w marcu tego roku kończe staż na stanowisku biurowym w
    państwowej straży pożarnej. wczesniej pracowalam dorywczo na stanowisku
    kasjerki w hipermarkecie real, czy też krótki okres czasu jako
    telemarketerka.zaczynam szkołe masażu,ktora jest płatna dlatego szukam
    pracy. Żadnej pracy sie nie boje, jestem bardzo komunikatywną ,kreatywną
    ,ambitną , uczciwą oraz rzetelną osobą. czekam na oferty :)

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=80055
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a
    dd

    --
    Ogłoszenia ze stron http://www.legnica.net.pl oraz http://livecity.pl

  • 2. Data: 2011-01-04 17:00:53
    Temat: Re: [legnica.net.pl] poszukuje pracy od marca
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 16:34:55 +0000 (UTC), Natalia napisał(a):

> [...]
    dd

    > mam na imie natalia i mam 20 lat. posiadam wykształcenie średnie o profilu
    Technik kulomiot?;)