PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] podejme prace-umowa zlecenie, 1/2 etatu,zastepstwo

  • 1. Data: 2011-01-12 16:42:02
    Temat: [legnica.net.pl] podejme prace-umowa zlecenie, 1/2 etatu,zastepstwo
    Od: emeryt<1...@l...net.pl>

    potrzebujesz pracownika na czas określony ?,tymczasowo?,doraźnie?w
    zastępstwie?.chętnie pomoge.mam długoletnie doswiadczenie jako
    zaopatrzeniowiec branżysta..częsci samochodowe,wyposażenie stacji
    diagnostycznych i warsztatów samochodowych.specjalizacja z zakresu
    narzędzi,elektro narzedzi,maszyn budowlanych .narzedzi sthil i husqvarna
    oraz vicing.doswiadczenie w pracy biurowej i obsłudze komputera.prawo
    jazdy kat: b,c,e,.aktualne badania lekarskie ,psychologiczne i
    psychotechniczne.pozwolenie na przewóz osób i rzeczy.pozwolenie na
    prowadzenie pojazdów służbowych.100% dyspozycyjność,asertywność, miła
    aparycja ,prezencja budząca zaufanie.umiejetnosc negocjacji,prowadzenia
    rozmów z kontrachentami i dostawcami.znajomosc zakupów do 14 tys
    euro,ofertowania ,przetargów powyżej 14 tys euro.poza tym zalezy mi jeszcze
    na pracy jaka by ona nie była.bardziej sobie cenie wspólprace z ludzmi niż
    wynagrodzenie ...ale bez przesady.referencje z miejsca ostatniej
    pracy.duzej firmy panstwowej,koncernu.

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=80882
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a