PracaGrupypl.praca.szukana › kumaty informatyk szuka pracy W-wa i okolice wschodnie

  • 1. Data: 2004-08-31 12:48:36
    Temat: kumaty informatyk szuka pracy W-wa i okolice wschodnie
    Od: "Robert informatyk" <-...@w...pl>

    szukam pracy w firmie, która:

    1. nie splajtuje po miesiącu
    2. zatrudni uczciwie (nie jestem studentem i mam więcej niż 26 lat)
    3. zapłaci więcej niż tysiąc złotych
    4. nie zatrudnia skoligaconych durniów z którymi nie sposób się porozumieć

    pracowałem dotychczas jako:
    1. serwisant komputerowy (sprzęt/sieci/oprogramowanie)
    2. help desk (sprzęt + oprogramowanie, także przez telefon)
    3. administrator Win2k
    4. handlowiec (komputery,aparaty cyfrowe, elektronika uzytkowa,
    oprogramowanie)

    Robert, lat 28