PracaGrupypl.praca.szukana › kierowca/lub inną Wawa

  • 1. Data: 2002-07-23 16:12:04
    Temat: kierowca/lub inną Wawa
    Od: "Marek" <M...@w...pl>

    Mam 37 lat. Jestem odpowiedzialny, lojalny i pracowity. Posiadam zawodowe
    prawo jazdy kat ABC, doświadczenie w zaopatrzeniu (między innymi dostawy do
    marketów),
    zdolności manualne (majsterkowanie montaż itp).Nie ukończyłem szkoły, ale
    mam duże doświadczenie w prowadzeniu pojazdów osobowych, dostawczych i
    ciężarowych (10 lat praktyki). Wiem co znaczy kierowca osobisty.
    Podejmę pracę w magazynie, hurtowni, zaopatrzeniu, przy produkcji,
    chałupniczą
    lub inne. Jako kierowca i/lub pracownik fizyczny, na stałe, dorywczo, na
    zlecenie
    lub inne.

    Proszę o kontakt na
    m...@w...pl