PracaGrupypl.praca.szukana › kadry-płace

  • 1. Data: 2002-08-22 14:15:32
    Temat: kadry-płace
    Od: "Iwona Wróbel" <i...@p...onet.pl>

    Szukam pracy jako pomoc w księgowości.,pracownik administracyjno-biurowy, w
    dziale kadrowo - płacowym,może być też sprzedawca w sklepie odzieżowym,kosme
    tycznym. Potrafię obsługiwać kompuer w zakresie Ms.Office,ponadto znam obsłu
    gę programu "Płatnik" oraz obsługę urządzeń biurowych. Ukończyłam również ku
    rs BHP. Posiadam prawo jazdy kat."B".

  • 2. Data: 2002-08-25 14:55:04
    Temat: Re: kadry-płace
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Myślisz, że występowanie pod 6-cioma róznymi nazwiskami zwiększa
    szansę znalezienia pracy? Od razu widać, że coś kręcisz.
    A kto zatrudni taką krętaczkę?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2002-08-25 15:17:43
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
    > Myślisz, że występowanie pod 6-cioma róznymi nazwiskami zwiększa
    > szansę znalezienia pracy? Od razu widać, że coś kręcisz.
    > A kto zatrudni taką krętaczkę?

    Hmm... a mi się widzi, że to sześć różnych panienek na jednym kursie
    komputerowym uczyły się obsługi grup dyskusyjnych... tylko nikt im nie
    powiedział, że do testów służy pl.test...
    --
    Joanna
    http://jduszczynska.republika.pl