PracaGrupypl.praca.szukana › wspolpraca z Jugoslawia

  • 1. Data: 2002-08-22 13:35:00
    Temat: wspolpraca z Jugoslawia
    Od: "Szymon Wróblewski" <s...@w...pl>

    Drodzy Panstwo,

    szukam pracy w charakterze osoby, ktora odnajdywac bedzie w Jugoslawii
    przedsiebiorstwa zainteresowane polskimi produktami, Panstwa produktami.

    Pierwsze kroki ku przyblizaniu Polski i Jugoslawii mam juz za soba. Od
    wrzesnia 2001 r. prowadze internetowy magazyn ProjektOR-Jugoslawia
    (www.projektor.z.pl), ktory przedstawia polskim czytelnikom skarby szeroko
    pojetej kultury jugoslowianskiej.

    Jestem studentem V roku slawistyki (jezyk serbski, tryb dzienny) na
    Uniwersytecie Gdanskim. Od lutego 2003 r. planuje rozpoczac studia
    licencjackie w Wyzszej Szkole Bankowej w Gdansku (specjalosc: Finanse w
    Handlu Miedzynarodowym, tryb zaoczny weekendowy).

    Dobra znajomosc jezyka i szerokie kontakty w Jugoslawii z pewnoscia beda
    pomocne przy szukaniu kontrahentow.

    Prace moge rozpoczac od pazdziernika 2002 r. gdy przebywac bede na
    stypendium naukowym w Nowym Sadzie (polnocna Jugoslawia)

    Oferty prosze kierowac na adres p...@p...z.pl

    Serdecznie pozdrawiam,
    Szymon Wroblewski