PracaGrupypl.praca.szukana › inżynier siecii motorola/cisco szuka pracy

  • 1. Data: 2004-12-22 08:52:30
    Temat: inżynier siecii motorola/cisco szuka pracy
    Od: "popo" <p...@c...pl>

    4 lata doświadczenia:

    projektowanie sieci LAN, WAN, WLAN
    instalacja, konfiguracja i administracja sieci telekomunikacyjnych,
    teleinformatycznych
    konfiguracja routerów: Motorola, Vanguard, Cisco, Dlink, Intel, 3com
    konfiguracja usług VoIP, VoFR, VPN, PVC, QoS
    konfigurowanie central telefonicznych: Alcatel 4200 i OmniPCX, Panasonic
    konfiguracja serwerów internetowych, routerów, usług opartych na os Linux
    pisanie prostych skryptów w językach php, bash, bazy mysql
    instalacja i konfiguracja sieci bezprzewodowych 2,4, 5 Ghz
    kontakty z operatorami: Telekomunikacja Polska, Polpak, Telbank, Netia
    poszukiwanie nowych rozwiązań teleinformatycznych

    Obecnie intensywnie uczęszczam na szkolenia CCNA na Politechnice Śląskiej,
    oraz CCNP na AGH w Krakowie.
    Ukończyłem szkolenia z routerów Motorola-Vanguard, zasilania awaryjnego APC
    okablowania strukturalnego LEGRAND-FAEL
    Posiadam prawo jazdy od 8 lat, auto.
    Jestem osobą dyspozycyjną, gotową pełnić dyżury całodobowe.

    pozdrawiam
    popo