PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź szukam pracy

  • 1. Data: 2004-12-22 09:32:02
    Temat: Łódź szukam pracy
    Od: "Solar" <s...@B...pl>

    Chciałabym zmienić pracę!
    Z wykształcenia jestem biologiem. Ukończyłam Studium Menedżerskie Public
    Relations w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania
    przy Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Gospodarką
    Lokalną i Regionalną na Wydziale Zarządzania Miastem i Regionem Uniwersytetu
    Łódzkiego.

    Mam za sobą także kilka kursów przygotowujących mnie do prowadzenia
    sekretariatu, biura.

    Pracuję w administracji samorządowej i się duszę. Poszukuję czegoś
    niezwiązanego z polityką!
    W czasie mojej kariery w urzędzie
    - od podstaw zorganizowałam pracę Kancelarii Ogólnej zajmującej się
    wychodzącą i przychadząca korespondencją,
    - pomagałam w prowadzeniu sekratariatu,
    - byłam asystentką Marszałka Województwa
    - koordynowałam od strony administracyjnej pracę radców prawnych,
    - obecnie zajmuje się opłatami z tytułu poboru wód i wprowadzania ścieków do
    wód lub do ziemi na terenie całego województwa.
    Wykonywana przeze mnie praca nie daje mi już możliwości dalszego rozwoju ani
    perspektyw na awans, poszukuję pracy, która sprawiałaby mi więcej
    satysfakcji i dawała możliwość wykorzystywania moich zdolności
    organizacyjnych. Jestem osobą odpowiedzialną, dokładną, sumienną, energiczną
    i lojalną. Potrafię organizować pracę własną i zespołu. Chętnie uczę się i
    zdobywam nowe doświadczenia. Łatwo przystosowuję się do nowych warunków i
    szybko nawiązuje kontakty z ludźmi. Posiadam zdolności manualne i zmysł
    plastyczny. Praca z komputerem nie sprawia mi problemu. Jestem osobą nie
    palącą. Pracując jako Asystentka Marszałka Województwa oswoiłam się z pracą
    pod presją, m.in.: czasu.

    Prosze tylko o poważne oferty.

    mój e-mail: a...@v...pl

    Pozdrawiam Anna Kołodziej

  • 2. Data: 2004-12-22 09:35:30
    Temat: Re: Łódź szukam pracy
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Solar <s...@B...pl> napisał(a):

> [...]
    > palącą. Pracując jako Asystentka Marszałka Województwa oswoiłam się z pracą

    A czy dodatkowo chciałaby Pani zajmować się własną działalnością?