PracaGrupypl.praca.szukana › ...informatyka i w ogóle...

  • 1. Data: 2002-02-18 08:45:05
    Temat: ...informatyka i w ogóle...
    Od: "ong" <o...@w...pl>

    Szukam pracy
    Mam doswiadczenie w instalacji, modernizacji itp sprzętu komputerowego, duzo
    doswiadczenia w pracy z oprogramowaniem w Systemach Windows XX oraz
    Linux/Unix. Biegle znam angielski. Posiadam dużą znajomość zagadnień
    internetu i sieci komputerowych (zarówno od strony hardware jaki i
    software). Mam prawo jazdy kat. B. Posiadam również doświadczenie w pracy z
    systemami alarmowymi. Jestem pogodną osobą, bardzo otwartą i kontaktową
    umiem pracować z ludźmi (mam też doświadczenie w pracy z dziećmi oraz w
    pracy z upośledzonymi). Interesuje mnie praca na terenie Trójmiasta.
    o...@w...pl

    P.S. Chetnie popracowałbym w Warszawie ale chwilowo nie posiadam tam miejsca
    zamieszkania :-(