PracaGrupypl.praca.szukana › handlowiec-marketingowiec-webmaster; bylem 6 miesiecy w USA

  • 1. Data: 2003-01-10 13:19:02
    Temat: handlowiec-marketingowiec-webmaster; bylem 6 miesiecy w USA
    Od: "zibi" <z...@g...pl>

    Nazywam sie Zbigniew Klimiuk - mam 23 lata i pomimo mojego mlodego wieku mam
    sporo doswiadczenia zawodowego.
    2 tygodnie temu wrocilem z USA - gdzie doskonalilem jezyk angielski i
    pracowalem. Przebywalem tam 6 miesiecy. Teraz jestem w Polsce i ponownie
    szukam zajecia dla siebie.
    urodzony: 11.10.1980 r.

    narodowosc: polska

    stan cywilny: kawaler

    wojsko: uregulowany stosunek do sluzby wojskowej

    CV

    adres:

    ul. Zywiecka 479

    43-378 Rybarzowice

    tel.: /033/ 863-12-11

    e-mail: z...@g...pl

    jezyki:

    ˇ Angielski - zaawansowany

    ˇ Wloski - podstawy

    1. Wyksztalcenie:

    1999-2002 Wyzsza Szkola Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku Bialej

    oraz "College The Top" - kolegium jezyków obcych

    1995-1999 Bielska Szkola Menedzerów - ukonczona z tytulem technika
    handlowego

    1987-1995 Szkola Podstawowa nr 2 w Lodygowicach

    2. Doswiadczenie praktyczne:

    2002 - 6-miesieczny pobyt w USA - praca i nauka jezyka angielskiego

    2002 - zatrudniony w firmie: P.P.U.H. Stollux Jan Lacek"

    na stanowisku menedzera ds. marketingu - sprzedaz domów z bala.

    2001 - zatrudniony w firmie: "Bielsko-Biala Service Sp. z o.o." ,

    na stanowisku sprzedawcy samochodów - Mercedes-Benz

    - uczestniczylem w szkoleniu pt. "Osobowosc sprzedawcy"

    1999-2002 - organizacja imprez masowych ( kierownik imprezy )

    1998- praktyka zawodowa w firmie "Zepter International Poland"

    1997- praktyka zawodowa w Urzedzie Skarbowym nr 1 w B-B

    1996- praktyka zawodowa w firmie "Geopol" - uslugi geodezyjne,
    ubezpieczeniowe,

    3. Nabyte umiejetnosci:

    ˇ prawo jazdy kat. B

    ˇ obsluga programowa komputerów ( m.in. Microsoft Office, Foto
    edytory zdjec, Audio edytory, Obsluga sieci INTERNET, Jezyk HTML itp.)

    ˇ obsluga techniczna komputerów: ( m.in. instalacje systemów
    operacyjnych, instalowanie sterowników do podzespolów komputera, podstawy
    znajomosci sieci komputerowych )

    ˇ maszynopisanie

    4. Zainteresowania:

    Informatyka; Film i muzyka; Motoryzacja; Turystyka; Fotografia