PracaGrupypl.praca.szukana › cokolwiek... :)

  • 1. Data: 2002-06-24 15:19:46
    Temat: Re: cokolwiek... :)
    Od: "WojO" <w...@p...onet.pl>

    hehe :-)

    No i masz racje :-) Jak cos dorwiesz to daj znac.

    :-D

  • 2. Data: 2002-06-24 15:39:03
    Od: "novaa" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik WojO <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:af7d05$fg0$...@n...tpi.pl...
    > hehe :-)
    >
    > No i masz racje :-) Jak cos dorwiesz to daj znac.
    >
    > :-D

    Ok. Nie ma sprawy... ale z podkresleniem na JAK :))

    Pozdrawiam- Nova

  • 3. Data: 2002-06-24 19:17:33
    Od: "WojO" <w...@p...onet.pl>

    > Ok. Nie ma sprawy... ale z podkresleniem na JAK :))
    >
    > Pozdrawiam- Nova

    _J_A_K_ - teraz zadziala ;-) (reszta podreslnikow schowala sie pod
    literami)

    A powaznie - zycze szczescia ..bo chyba zaczne sadzic ryz :-/ (opady sie
    szykuja)

    pozdro :-D
    WojO

  • 4. Data: 2002-06-24 20:33:39
    Od: "novaa" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik WojO <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:af7qu4$3ls$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > literami)
    >
    > A powaznie - zycze szczescia ..bo chyba zaczne sadzic ryz :-/ (opady sie

    Hmm.. moze ten ryz to nie taki glupi pomysl :PP... chyba bedzie trzeba sie
    nad tym glebiej zastanowic ;]
    A tak serio.. nie potrzebujesz opiekunki do dziecka? psa? rybek?
    czegokolwiek? :))))) (wiem, pewnie za mlody jestes na.... rybki :P )
    Ehh.. chyba jednak nic mi z tego nie wyjdzie.. :-// no trudno.. takie zycie
    :(

    Pozdrawiam - Nova

  • 5. Data: 2002-06-25 06:54:57
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    WojO wrote:
    > _J_A_K_ - teraz zadziala ;-) (reszta podreslnikow schowala sie pod
    > literami)
    >
    > A powaznie - zycze szczescia ..bo chyba zaczne sadzic ryz :-/ (opady
    > sie szykuja)

    A czy da sie w ogole na tej grupie jakas robote znalezc? :-]]
    --
    Neo[EZN]
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii

  • 6. Data: 2002-06-25 07:35:02
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "novaa" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czegokolwiek? :))))) (wiem, pewnie za mlody jestes na.... rybki :P )
    > Ehh.. chyba jednak nic mi z tego nie wyjdzie.. :-// no trudno.. takie

    a napisz droga Novo ! w jakim miescie szukasz pracy ??? byloby latwiej jak
    sadze...

    > Pozdrawiam - Nova

    pozdr Rafal

  • 7. Data: 2002-06-25 09:24:25
    Od: "novaa" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik mites3 <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:af96fb$jfd$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    > zycie
    >
    > a napisz droga Novo ! w jakim miescie szukasz pracy ??? byloby latwiej jak

    No tez tak sadzilam.. ale jakos zawsze zapomnialam dopisac :>... woj
    slaskie -Katowice, Sosnowiec, Dabrowa, Bedzin i okolice ;)

  • 8. Data: 2002-06-25 09:24:49
    Od: "novaa" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Neo[EZN] <h...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > A czy da sie w ogole na tej grupie jakas robote znalezc? :-]]

    Watpie.. ale probowac zawsze warto :))

  • 9. Data: 2002-06-25 09:45:13
    Od: "WojO" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > czegokolwiek? :))))) (wiem, pewnie za mlody jestes na.... rybki :P )
    > Ehh.. chyba jednak nic mi z tego nie wyjdzie.. :-// no trudno.. takie

    Tu nawet niezla propozycja - tylko jestem za stary na rybki, predzej do
    dziecka za jakies 3 lata dam cynk :-)
    Przyjedz do Krakowa - mozna duzo na preclach zarobc na Rynku ;-))))).

    pozdro
    WojO

  • 10. Data: 2002-06-25 11:17:24
    Od: "novaa" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziecka za jakies 3 lata dam cynk :-)
    > Przyjedz do Krakowa - mozna duzo na preclach zarobc na Rynku ;-))))).

    Hmm... no to pamietaj o mnie jak juz sie zdecydujesz na to dziecko :))
    Powinnam byc jeszcze chetna bo raczej do tego czasu nic nie znajde ;-)

    Pozdrawiam- Nova