PracaGrupypl.praca.szukana › [caly kraj]budowa/eksploatacja sieci telekom. i komput.

  • 1. Data: 2003-06-04 04:21:28
    Temat: [caly kraj]budowa/eksploatacja sieci telekom. i komput.
    Od: Stanisław Niewiarowski <w...@2...pl>

    Doswiadczony teletechnik i elektronik szuka pracy przy budowie,
    konserwacji lub eksploatacji kablowych linii telekomunikacyjnych i
    teleinformatycznych, a także sieci telewizji kablowej, sieci alarmowych,
    telewizji przemyslowej itp. na terenie _calego_ kraju

    Specjalizuje sie w technologiach swiatlowodowych, ale posiadam rowniez
    kilkuletnie doswiadczenie w instalacjach opartych na okablowaniu
    miedzianym - instalacje abonenckie, komputerowe, domofonowe itp.

    Oprocz prac instalacyjnych wykonuje pomiary linii kablowych, ich
    interpretacje (zarowno swiatlowody jak i inne media transmisyjne),
    tworze dokumentacje powykonawcza, mam tez doswiadczenie przy pracach
    projektowych itp. Oprocz kilkuletniej praktyki posiadam solidne
    przygotowanie teoretyczne.

    Jestem dyspozycyjny, w b. duzym stopniu samodzielny, cenie sobie
    nielimitowany czas pracy (planowe przekazanie odcinka robot)

    Interesuja mnie rózne formy wspolpracy: umowa o prace, umowa-zlecenie,
    umowa o dzielo itp.

    Pelne CV, informacje/zaswiadczenia o odbytych szkoleniach oraz
    referencje wysylam na zyczenie

    e-mail prosze kierowac na adres _...@2...pl_

    kontakt telefoniczny _0-601519357_