PracaGrupypl.praca.szukana › biurowa,obsługa klienta,szukam w Krakowie

  • 1. Data: 2003-01-31 10:53:12
    Temat: biurowa,obsługa klienta,szukam w Krakowie
    Od: "MJD1" <m...@o...pl>

    Poszukuję pracy w Krakowie jako pracownik biurowy, administracyjny lub
    pracownik obsługi klienta.Znam język angielski i obsługe
    komputera.(World,Exell,Photoshop,Access,Outlook)Posi
    adam umiejętności
    interpersonalne i doświadczenie w pracy z ludźmi. Ukończyłam naukę na
    studiach dziennych, na kierunku pedagogika ogólna,pracowałam w poradni dla
    ludzi uzależnionych a obecnie chciałabym podjąć pracę, w której będę miała
    możliwość podjęcia się czegoś nowego.
    Jako pracownik jestem obowiązkowa, lojalna, komunikatywna, potrafię
    skoncentrować się na najistotniejszych sprawach i znaleźć zadowalające
    rozwiązanie. Potrafię także pracować w grupie. Jestem osobą młodą i chętnie
    się uczę, jestem także dyspozycyjna.Mój ogólny kierunek studiów pozwala mi
    na szybką i łatwą zmianę moich kwalifikacji, na te, pożądane przez
    pracodawcę. Z przyjemnością zaprezentuję szerzej swoją osobę podczas
    ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej.
    Magdalena