PracaGrupypl.praca.szukana › asystentka, dział marketingu, Kraków lub Warszawa

  • 1. Data: 2003-04-12 11:35:49
    Temat: asystentka, dział marketingu, Kraków lub Warszawa
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    Ukończyłam Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Jagiellońskim,
    specjalność Zarządzanie Kulturą
    -praca magisterska na temat "Internet jako narzędzie Public Relations w
    promocji oferty kulturalnej"
    -posługuję się biegłe językiem angielskim, a także z stopniu dobrym językiem
    francuskim
    -posiadam praktyczną znajomość pakietu MS Office i Internetu
    -prawo jazdy kat B(III/IV.2003)
    -doświadczenie w Agencji Promocji

    Obecnie poszukuję stażu lub stałego zatrudnienia, obejmuję mnie "Program 1
    Praca"

    Zainteresowanym przeslę pełniejsze CV

    kontakt: n...@g...pl