PracaGrupypl.praca.oferowana › administrator sieci - warszwa - ursynów

  • 1. Data: 2002-03-16 05:53:22
    Temat: administrator sieci - warszwa - ursynów
    Od: "Paweł" <m...@g...pl>

    witam wszystkich
    klinika stomatologiczna na Ursynowie w okolicach ulicy Dereniowej poszukuje
    samodzielnego administratora sieci komputerowej około 15 stanowisk (win 98)
    + serwer Linux Red Hat . Firma posiada stałe łącze do internetu i własną
    stronę www - zajmuję się tym administrator.
    pożądana znajomośc programu Symfonia - firmy Matrix.
    czas pracy nienormowany wymagana dyspozycyjnośc w razie awarii sprzętu.
    swoje oferty CV proszę wysyłać na adres a...@w...pl oferta ważna do
    20,03,2002
    szczególy na temat zarobków na osobistym spotkaniu z prezesem firmy
    pozdrawiam - nie jestem w żaden sposób związany z tą firmą więc nie mogę
    udzielić bardziej szczegółowych odpowiedzi na temat zarobków ani czasu
    pracy .
    pozdrawiam Paweł